Stanowisko ds. inwestycji, zamówień publicznych i drogownictwa
Wójt Gminy Janowo ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Janowo tj.: stanowisko ds. inwestycji, zamówień publicznych i drogownictwa.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Kwalifikacje zgodne z wymogami stawianymi pracownikom samorządowym na stanowisku.
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Conajmiej czteroletni staż pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Wiedza specjalistyczna: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, ustawa o drogach publicznych, ustawa o publicznym transporcie zbiorowym.
Wymagania dodatkowe:
- Wiedza ogólna - znajomość przepisów prawa dotycząca samorządu terytorialnego, kodeksu postepowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej.
- Umiejetność planowania i organizowania własnej pracy.
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.
- Znajomość obsługi komputera (pakietów biurowych Microsoft Office, Open Office, Exel, poczta elektroniczna).
- Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:inspektora ds. inwestycji, zamówień publicznych i drogownictwa.
W zakresie dróg, komunikacji i transportu, w tym w szczególności:
- Koordynacja rozkładów jazdy przewoźników wykonujących zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi w regularnym transporcie zbiorowym oraz wydawanie zezwoleń na wykonywanie w/w przewozu.
- Opiniowanie zaliczenia do kategorii dróg powiatowych (przygotowanie projektu).
- Opiniowanie ustalenia przebiegu dróg powiatowych.
- Zaliczanie drogi do drogi gminnej.
- Ustalenie przebiegu drogi gminnej.
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.
- Przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez użytkowników.
- Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w należytym stanie poprzez zlecanie usług.
- Utrzymanie zieleni w pasie dróg gminnych.
- Wydawanie zezwoleń na tymczasowe wykorzystanie zarezerwowanego pasa terenu pod przyszłą drogę.
- Ustalanie opłat za zajęcie pasa drogowego.
- Występowanie z wnioskiem o wprowadzenie obowiązku odpłatnych świadczeń rzeczowych w celu zapobieżenia zagrożeniu lub przerwaniu komunikacji na skutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powstania zatoru lub pozostawienia na drodze pojazdu utrudniającego ruch lub zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego.
W zakresie gospodarki komunalnej:
- Przygotowanie projektów uchwał w sprawie ustalenia wysokości opłaty targowej i inne czynności związane z prowadzeniem targowiska.
- Nadzór nad utrzymaniem placów komunalnych.
- Opracowywanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe i jego aktualizacja.
Zadania w zakresie inwestycji oraz rozwoju gospodarczego gminy i prowadzeniu ewidencji zabytków, w tym w szczególności:
- Planowanie inwestycji gminnych i przygotowanie ich realizacji.
- Nadzór nad remontami obiektów gminnych.
- Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, w tym prowadzenie rejestru zabytków.
Prowadzenie procedury przetargowej dla zamówień powyżej 30 tyś. euro zgodnie z ustawą – prawo zamówień publicznych, dla których gmina lub Urząd Gminy jest podmiotem zamawiającym.
Zadania w zakresie prowadzenia rejestru zużycia paliw i jego rozliczania.
W zakresie utrzymania cmentarzy, w tym w szczególności:
- Prowadzenie ewidencji miejsc pamięci narodowej, w tym grobów i cmentarzy wojennych.
- Zlecanie lub organizacja wykonywania bieżących prac remontowo-konserwacyjnych i porządkowo-pielęgnacyjnych na cmentarzach i grobach wojennych.
- Współpraca z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w zakresie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi wpisanymi do rejestru zabytków.
- Składanie rocznego rozliczenia realizacji zadania –utrzymanie grobów i cmentarzy wojennych.
- Ustalanie potrzeb finansowych w zakresie bieżącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Janowo.
- Umowa o pracę na czas określony.
- Czas pracy: pełny wymiar- norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin tygodniowo w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym.
- Stanowisko pracy związane jest z pracą administracyjno - biurową na miejscu, głównie przy komputerze oraz wyjazdami służbowymi.
- Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na parterze budynku urzędu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Janowo, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.
- Ciągi komunikacyjne i toaleta na parterze są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenia kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
- tym, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Kserokopia dowodu osobistego, (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzającego niepełnosprawność*.
* Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych. List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902)” i własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin: Dokumenty należy złożyć do dnia 05.01.2018 r. do godz.15.00.
- Sposób: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres mailowy Urzędu centrum@janowo.pl, ale tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub listownie na adres Urzędu Gminy Janowo, 13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:”Dotyczy naboru na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji, zamówień publicznych i drogownictwa. ”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Janowo po terminie o którym mowa w puncie VI. nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.janowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Janowo.
- Miejsce: Dokumenty w wersji papierowej należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Janowo, 13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14, (pokój nr 1)
VII. Informacje dodatkowe:
Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszone zostaną osoby, które spełniają wymagania niezbędne, określone w ogłoszeniu i przedłożą w terminie wymagany komplet dokumentów, Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Ogłoszenie o naborze może być w każdej chwili unieważnione bez podania przyczyny.
Załączniki
- Ogłoszenie o wyniku naboru (287.37 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Janowo |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-12-21 |
Data publikacji: | 2017-12-21 |
Osoba sporządzająca dokument: | Waldemar Szymański |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dawid Adamowicz |
Liczba odwiedzin: | 1659 |