Sekretarz Gminy Janowo
Wójt Gminy Janowo ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Janowo tj.: stanowisko Sekretarza Gminy Janowo.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 902), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
- Wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub prawnicze.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Wiedza specjalistyczna: znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość struktury organizacyjnej Gminy Janowo.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
- Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych i samodzielnego podejmowania decyzji.
- Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- W przypadku nieobecności Wójta wykonywanie zadań należących do jego kompetencji, a zwłaszcza kierowanie pracą Urzędu Gminy Janowo i wykonywanie funkcji kierownika zakładu pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Urzędzie i zwierzchnika służbowego w stosunku do kierowników jednostek.
- Opracowywanie projektów aktów normatywnych regulujących organizację gminy i urzędu.
- Koordynacja kontroli zarządczej w Urzędzie i w jednostkach organizacyjnych gminy.
- Inicjowanie zmian organizacyjnych i personalnych mogących usprawnić funkcjonowanie Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych.
- Nadzór na procedurą naboru nowych pracowników i przebiegiem służby przygotowawczej.
- Inicjowanie i tworzenie warunków podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Urzędu Gminy.
- Nadzór nad realizacją zadań gminy w zakresie oświaty.
- Nadzór nad zasadą terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli.
- Nadzór nad przestrzeganiem porządku prawnego w Urzędzie Gminy i współdziałanie w tym zakresie z radcą prawnym.
- Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Gminy i jednostkach.
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy.
- Współpraca z Radą Gminy i nadzorowanie pracy pracownika ds. obsługi Rady Gminy i jej organów.
- Współpraca z sołectwami w zakresie organizacji zebrań wiejskich.
- Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw wójta jako organu i kierownika Urzędu Gminy Janowo.
- Wykonywanie funkcji pełnomocnika ds. wyborów - urzędnika wyborczego, który współdziała z Krajowym Biurem Wyborczym w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez organy samorządu gminy.
- Wykonywanie zadań należących do redaktora naczelnego Biuletynu Informacyjnego Gminy Janowo.
- Ocena pracowników podległych służbowo i prowadzenie oceny kierowników na zlecenie Wójta.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli (testamenty allograficzne).
- Wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.
- Współpraca z kierownikiem Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w zakresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
- Sprawowanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Gminy Janowo.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Janowo.
- Czas pracy: pełny wymiar- norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin tygodniowo w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym.
- Stanowisko pracy związane jest z pracą administracyjno - biurową na miejscu, głównie przy komputerze oraz wyjazdami służbowymi.
- Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na piętrze budynku urzędu.
- Planowany termin zatrudnienia od dnia 01 grudnia 2017r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Janowo, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.
- Ciągi komunikacyjne i toaleta na parterze są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys(CV).
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenia kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
- tym, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Kserokopia dowodu osobistego, (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzającego niepełnosprawność*.
* Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902)” i własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin Dokumenty należy złożyć do dnia 08.09.2017 r. do godz.15.00.
- Sposób Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres mailowy Urzędu centrum@janowo.pl, ale tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub listownie na adres Urzędu Gminy Janowo, 13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:”Dotyczy naboru na wolne stanowisko sekretarza Gminy Janowo”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Janowo po terminie o którym mowa w puncie VI. nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.warmia.mazury.pl/janowo_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Janowo.
- Miejsce Dokumenty w wersji papierowej należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Janowo, 13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14, (pokój nr 1)
VII. Informacje dodatkowe:
Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszone zostaną osoby, które spełniają wymagania niezbędne, określone w ogłoszeniu i przedłożą w terminie wymagany komplet dokumentów, Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Ogłoszenie o naborze może być w każdej chwili unieważnione bez podania przyczyny.
Załączniki
- Ogłoszenie o wyniku naboru (255.33 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Janowo |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-08-24 |
Data publikacji: | 2017-08-24 |
Osoba sporządzająca dokument: | Waldemar Szymański |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dawid Adamowicz |
Liczba odwiedzin: | 1762 |