Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Janowo
Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej
6 października 2016
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. Ochrony środowiska i gospodarki komunalnej urzędu gminy janowo.
- Wymagania w stosunku do kandydatów
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe, preferowane wyższe kierunkowe,
- staż pracy co najmniej 2 lata, w tym 1 rok w administracji samorządowej,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- wiedza specjalistyczna w zakresie: gospodarki odpadami, zaopatrzenia w wodę i odbiór ścieków, gospodarki wodnej, ochrony przyrody i środowiska, gospodarki komunalnej, dróg, komunikacji i transportu,
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- znajomość obsługi komputera (pakietów biurowych Microsoft Office, Open Office, Exel, poczta elektroniczna.
- Wymagania dodatkowe:
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i finansów publicznych
- prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Gospodarka odpadami.
- Zaopatrzenie w wodę i odbiór ścieków.
- Gospodarka wodna.
- Ochrona przyrody i środowiska.
- Gospodarka komunalna.
- Drogi, komunikacja i transport.
- Warunki zatrudnienia na stanowisku: Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na parterze budynku urzędu. Stanowisko pracy związane jest z pracą na miejscu w biurze, głównie przy komputerze oraz pracą w terenie. Ciągi komunikacyjne i toaleta na parterze są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Janowo, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenia kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
- tym, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Kserokopia dowodu osobistego, (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dokumentu, potwierdzającego niepełnosprawność*, (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
* Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 992) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902).
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin: Dokumenty należy złożyć do dnia 17.10.2016 r. do godz. 15.00.
- Sposób: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres mailowy Urzędu centrum@janowo.pl, ale tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub listownie na adres Urzędu Gminy Janowo, 13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:” Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej Urzędu Gminy Janowo”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Janowo po terminie o którym mowa w puncie VI nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.warmia.mazury.pl/janowo_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Janowo.
- Miejsce: Dokumenty w wersji papierowej należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Janowo, 13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14, (pokój nr 1).
- Informacje dodatkowe: Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszone zostaną osoby, które spełniają wymagania niezbędne, określone w ogłoszeniu i przedłożą w terminie wymagany komplet dokumentów. Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Ogłoszenie o naborze może być w każdej chwili unieważnione bez podania przyczyny.
Załączniki
- Ogłoszenie o wyniku naboru (223.12 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Janowo |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-10-06 |
Data publikacji: | 2016-10-06 |
Osoba sporządzająca dokument: | Waldemar Szymański |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dawid Adamowicz |
Liczba odwiedzin: | 1785 |