Pomoc administracyjna w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
4 marca 2016

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pomoc administracyjna w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie.

I. Wymagania niezbędne

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe o profilu: administracyjnym, ekonomicznym, informatycznym.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Nieposzlakowana opinia.

II. Wymagania dodatkowe

  1. Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze.
  2. Umiejętności:
    • znajomość obsługi komputera (Word i Excel) i urządzeń biurowych,
    • praca w zespole,
    • stosowania przepisów w praktyce.
  3. Cechy osobowości: dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odporność na stres.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

  1. Przyjmowanie wniosków o przyznanie prawa do świadczenia wychowawczego i świadczeń rodzinnych.
  2. Sporządzanie projektu decyzji w sprawach świadczenia wychowawczego i świadczeń rodzinnych.
  3. Prowadzenie postępowań w sprawach świadczenia wychowawczego i świadczeń rodzinnych.
  4. Współdziałanie z instytucjami, zakładami pracy w zakresie niezbędnym w celu realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i ustawy o świadczeniach rodzinnych.

IV. Wymagane dokumenty

  1. Życiorys zawodowy - curriculum vitae.
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  4. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach (w przypadku ich posiadania).
  6. Oświadczenie o:
    • o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    • podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Zaświadczenie o stanie zdrowia wskazujące na możliwość zatrudnienia na wskazanym stanowisku.
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach pomocniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).

Wszystkie dokumenty winny być poświadczone własnoręcznym podpisem.

V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 8 godz. na dobę, przeciętnie 40 godz. tygodniowo.

Dodatkowe informacje:

Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszone zostaną osoby, które spełnią wyżej opisane wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu i przedłożą wymagany komplet dokumentów, wybrani kandydaci zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Planowany termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 21.03.2016 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. 2015 r. poz. 2135).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka, pocztą elektroniczną na adres: gopsjanowo@wp.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie ul. Przasnyska 51, 13-113 Janowo z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko pomoc administracyjna w terminie do dnia 17.03.2016 r. do godziny 14.00 .Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Janowo oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie.

Uwagi końcowe:

  1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacyjnym zakwalifikowały się do dalszego etapu zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
  3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odesłane lub odebrane osobiście przez zainteresowanych.

Załączniki

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Data utworzenia:2016-03-04
Data publikacji:2016-03-04
Osoba sporządzająca dokument:Barbara Jastrzębowska
Osoba wprowadzająca dokument:Dawid Adamowicz
Liczba odwiedzin:2447